arel arel
114
BLOG

Corka lesniczego w czerwonym kapturku

arel arel Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Dlaczego Minister Szyszko wycina drzewa w lasach i  puszczy ? Bo szuka  wilka z kamerą POLSATU lecz ten ubiegł drwali i schował się za modrzewiem.Wtem nadszedł czerwony kapturek.Wilk wyszedł mu z naprzeciwka z kamerą. Kim jesteś ?zapytał zaciekawiony Wilk .

Jestem córką lesniczego-odpowiedzial piskliwym głosem  kapturek.

A co masz w koszyczku ?- zapytał grzecznie aczkolwiek stanowczo Wilk poczym skierował kamerę na koszyczek

Mam koperte-oznajmil stanowczym głosem kapturek

A gdzie ja niesiesz ?-ciekawość zzerala wilka

Niosę do Błyszczała bo taka jest droga służbowa. Drzewa są chore i trzeba je wyciąć.Babcia ma astmę przez te 100 letnie ......


Wilk kiedy to usłyszał pobiegł z kamerą POLSATU w kierunku Warszawy do babci.Słysząc w oddali odgłos wycinanych i lecacych na ziemie swierkow.

Kiedy już przybiegł przebral sie za córkę leśniczego i zapukal do babci. Poirytowal sie niemilosienie kiedy babcia go nie wpuściła. Córka leśniczego nie nosi kamery Polsatu. O czym Wilk zapomniał. A babcia nie taka glupia.

arel
O mnie arel

Jestem i pisze. Fotografia słowem jest sztuką. Uwielbiam sztukę która słowem unosi naszą dusze na wyżyny. Zamieniam się w aktora SALONU24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka